Kolejna genialna reklama Old Spice prawdopodobnie znów zrobi mały szum w branży. Po wynalezieniu siedzenia na koniu tyłem, Old Spice obnaża lęki wszystkich matek świata – zazdrość o syna, synusia jedynego.

Świetna robota amerykańskiej agencji Wieden + Kennedy to kolejny przykład dla naszego rodzimego przemysłu reklamiarskiego jak robić świetne reklamy. No i ten musicalowy charakter – majstersztyk!

BTW, wizja całkiem realna, ba! wręcz z życia wzięta. Potem dowiadujemy się z badań, że ponad 70% Włochów po 35 roku życia nadal mieszka z mamusią, która ugotuje, upierze, posprząta. I mamy takie obrazki jak ten, który ostatni sprzedała mi jedna znajoma, zbulwersowana, a raczej załamana zresztą całym zajściem; sklep spożywczy,młody mężczyzna kupuje chleb. Pani informuje go, że ma świeży w całości i pokrojony, ale już raczej nieświeży. Młody człowiek informując, że nie chce mu się kroić, więc woli wziąć ten czerstwy, bo pokrojony. Nawet uszczypliwa uwaga kobiety obserwującej całe zajście, mająca na celu zawstydzenie osobnika, nie wywołała zamierzonego efektu – wstydu osobnik nie miał, nie widział problemu w tym, że ma dwie lewe ręce i jest to obraz dość żałosny. Nadal trwał przy swoim – wziął czerstwy, bo pokrojony….